lunes, 4 de mayo de 2009

KinGa KOnga Vs HB2 Stadler



Impactante lucha dentro del eje del mal! KinGa KOnGa, el malefico simio destructor de las leyes darwinistas y azote del edificio Chrysler, contra HB2, el grafito creador de mundos fantásticos y extraños en papel y carton al margen de la especulación urbanística y que se ríe de la teología. Dos personajes despiadados y crueles...

Una ilustración para el fanzine ILUSOS, que estará a la venta en el Salón del Cómic y la Escola Llotja próximamente por unos miserables eurillos. Ríete de la crisis...

21 comentarios:

javilon5 dijo...

¡Qué cabrón! ¡Qué bien te ha quedado el King Kong!

Me alegro de que vuelvas a dedicarle tiempo al blog. Ya irás contando más cosas del fanzine.

Un saludo ;)

Anónimo dijo...

Que guapo xatu!!! Ja era hora d'actualitzar!! Està molt molt bé! I segur que l'has fet en un pim pam...con ese Empire asomando y todo tú....A veure quan m'ensenyes el curro aquell de moda i fem un cafelillo...

Rubén Carreño dijo...

Hey Iñaki! Ke tal?, el gran kinga konga en exclusiva para ilusos! esta de conya.

Dídac Campano (Dako) dijo...

per flipar el kinga konga!!! molt wapo iñaki!:D

Anónimo dijo...

Moltíssimes gràcies Iñaki! :)
M'ha fet molta il.lu el teu cmnt, i vinent d tu, q sempre he admirat la teva manera de dibuixar, molt més!!
:D

Nico Di Mattia dijo...

Impresionantes tus trabajos Iñaki! Me gustó mucho tu estilo!!
Saludos.

Dominic Philibert dijo...

Love your style!

Laura dijo...

Woowoooo!!Inpresionant!! Está logradisim aquest king kong :D
Ens tindrem que pillar la revisteta ILUSUS! ^^

Petooons!!

Albert Oriols Mombiola dijo...

Ey Iñaki! Com anem? Mola molt la kinga konga!molb bon toc de grafit! sembla que esta una mica enfadada!Saluduss

Jordi Solano dijo...

les mans, nene, quines mans! Tremendo...

Jo no sé quan podré passar per la llotja, estic en les setmanes fantàstiques d'impremtes i enquadernacions, bastant més esgotadores que quan la feina depèn d'un mateix...

En fi, espero donar senyals de vida aviat

Albert Oriols Mombiola dijo...

En Principi soc el primer el dia 27 per tan suposo que sera més o menys dora,, a partir de les 4 diria,, si la veritat es que si que i comença a haver-hi algun nervi,, po wenu kuan s'akabi tot ja podre tornar a respirar jejj,, vinga noi! ens veiem!

Laura Aviñó dijo...

jajaja, molt bo!!

Alexiev dijo...

Buenisimo... muy groso trabajo...

Saludos desde Buenos Aires...

http://www.alexiev.com.ar
Proyectos
Alexiev Store

Niall O loughlin dijo...

Great drawing, funny caption.

Jordi Solano dijo...

I dale amb lo de que vaig fugir... no vaig fugir! Em vaig quedar a recollir les coses, i quan vaig sortir hi havia 4 amigus esperant-me a la porta, com li deia al César, vau fugir vosaltres.

De tota manera espero no haver ofès a ningú, i qualsevol dia podem fer un cafè en condicions. Per part meva, ara sóc l'home amb més temps lliure del planeta Terra.

J ª L º N dijo...

aaaaaaaaah! brutal! y nunca mejor dicho...visto impreso he hace nada en dicha Ilusos...todo en su sitio como ha de ser, la mar de maja la ilustra, aunque de majo no tenga ni un pelo el kinga konga!

JUD RV dijo...

Hey! me ha encantado todo tu trabajo!

jon juarez dijo...

woaaaalaa que bueno, jeje!

Eduard Fortuny dijo...

iep nen, m'ofens... illustrator diu... a mi em diuen Mr. Freehand, soc de la vieja escuela jejeje

aquests dies estic per terres reusenques, quan rondi per la ciutat comtal t'aviso per fer la degustacio de cafeína, a veure si coincidim.

Apa siau!

Jordi Solano dijo...

tipeju, a veure si actualitzem, no?

Ens veiem demà? Cafè? Ouyeah? Yeah!

dani torrent dijo...

M'encanta la kingakonga contra l'HB (que deu ser d'Herri Batasunta polomeno). Bestial.